underbara

vill börja me att säga att jag har den bästa lägenheten eller vi.. hahah kan börja me att säga att jag har en walking closet kanske inte de största men de funkar för mig.. älskar de.. alla mina väskor sko kläder allt allt finns där.. ingen fattar jag e lycklig..

och bästa av allt e att jag har en typ mat affär under mig.. eller typ under lägenheten och folk har tjatat om att de finns bra saker och så.. så idag effter vi hade handlat lite överallt så stack vi ditt när vi kom hem..
och jag blev ännu mer lycklig de va en persisk affär eller e iranier som äger de tror jag och dom har ostbögar haha jaa inte vilken som.. dom har pofak åhhhhh de e persiska ostbögar dödligt.. jag e lycklig haha.. ni fattar ej hur mkt jag älskar dom. så jag köper sen går hem och ringer azz hahhaha måste juh berätta vad jag få äta och inte hon..

nu behöver jag ej tvinga folk som åker till iran att dom ska köpa sånt till mig jag har den bara några meter ifrån mig.. ahhah ska sluta skryta.. :P ville bara säga de!!

juste plus allt e klart me lägenheten så skönt..


Kommentarer
Postat av: DG

Roligt att du trivs i din nya lägenhet men vad är ostbögar`? Menar du ostbågar?

Vad jobbar du me? Vad kul att du har jobb, önskar att jag kunde ha ett nu ;)

2010-01-17 @ 20:40:25
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Gå in och rösta nu på den som du tycker ska vinna veckans blogg tävling :)

2010-01-17 @ 20:49:58
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: DG

Jasså det är jätte bra ju, har du rabbat på BR eller?

2010-01-18 @ 12:50:04
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0