tycker vi om

vet ni vad.. idag känner jag mig på topp har diskat och städat och lagat mat till min babe.. jag kom satte mig igen vid datan och jag såg en person hade på sin blogg att man kunde hjälpa barnet i Haiti!! tänket varför inte.. jag har juh de hur bra som helt kan väl hjälpa lite!!
och nu tycker jag att ni alla som läser min blogg kan ge me e lite.. för jag vet att vi alla här har de bra.. så klicka inte vidare gör nåt bra idag !!

Ni kan också stödja Rädda barnens arbete i Haiti genom att smsa "10katastrof" för att skänka 10 kr eller "katastrof" för att skänka 50 kr - till 72950.

tack !!

Kommentarer
Postat av: azz

Ni kan väl hmm, ge mig den (A) hahahaha

2010-01-19 @ 14:55:21
URL: http://hasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0