tråkigt

e hemma och har tråkigt.. ska diska men orkar ej ställa mig upp haha.. så seg e jag.. inte för att de finns så mkt disk men.. neej...

igår satt vi och kollade lite på saker till huset och vi blev kära i en soffa den e sjukt fin.. så vi kanske ska sälja våran ? vad sägs? hehe alla ska bytas ut me tiden.. eller snabbare.. inget mer har hänt.. bara massa jobb och möte.. ushhh neej men de e kul.. slipper sitta hemma.. haha fast nu måste jag lära mig hur jag kommer till stan från frölunda ushh jag va så van där nu ska ha lära mig nåt nytt hahah jobbigt för mkt..

neej då detta funkar ej ska gå städa nu.. :D

Kommentarer
Postat av: azz

NEEEJ. Ni får inte sälja min soffa.. Då måste jag hitta en ny hörna på den nya och det tar tid :P hahahahah

2010-01-18 @ 16:55:37
URL: http://hasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0