flyttat

jaa nu har jag flyttat eller vi.. vi började sen 10 och vi håller fortfarande på..ushhh killarna e här och hjälper till själv blev jag klar me min del.. köket.. min kläder e än kvar.. tyvärr kan jag inte fixa dom nu för de finns så mkt saker i huset att vi inte ens kan gå själva.. men men hoppas jag tar tag i de imorron gillar ej att mina kläder ligger liggande nånstans ussschhh neej.. snart måste jag äta oxsså sjukt hungrig..
oxsså de fattar ej att två pers kan ha så mkt så vi har.. shiit.. vi har kök saker för minst 10 pers hahah men men alltid bra.. :D just de

innan fick jag reda på att vi har internet och där satt jag och hade hur tråkigt som helst.. men som ni ser har jag min kära internet här..

hahah just nu hände de en rolig sak.. dom va tyst så hör man sayf skrika och sherran säga de va sko.. hahah jag dör av garv och frågar vad händer? och joo att dom fick påsen me alla mina sko på sig HAHAHAHAH kan ni tänka e.. ONT

aja ska dra nu hör av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0