tråkigt

Har du:

Rymt hemifrån? Haha nej så busig är jag inte
Färgat håret? yes
Bra självförtroende? jaa då :P hehe
Sagt "jag älskar dig" till någon? japp
Varit kär? jaa
Gjort något olagligt? neeja inte vad jag kommer ihåg :P 
Somnat i skolan? Ja tyvärr
Brutit ett ben? nepp, och det är jag glad för :D
Tappat bort mig i min hemstad? haha nej 
Sett en fallande stjärna och önskat? jaa de har jag väl gjort
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? yes
Smugit ut utan lov? haha aa lite busig får man ju vara
En hemlighet som ingen annan vet? Jajamen
Sovit en hel dag? ah typ.
Somnat gråtande? Ja :(
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? neej inte vad jag kommer ihåg 
Blivit generad inför folk? neja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? nej ush!
Varit på en festival? ja många 
Haft ett förhållande i under en månad? neja 
Blivit kallad player? neja inte vad jag kommer ihåg:)
Färgat ditt hår svart? haha jaa


Vad:


Längtar du till mest just nu? julafton & nyår
Ska du göra i helgen? jaa jobba sen festa
Har du för kläder på dig? just nu, byxor och tröja 
Gjorde du igår? kollade på tapet eller färg till lägenheten
Ska du göra i sommar? vi få se inget planerat 
Åt du senast? frukost :)
Har du för mobil? samsung jet
Vad köpte du senast? klänning från nelly 
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? svimmat tror jag


Vem/vilka:

Slog du senast? sayf
Fick du sms från senast? azz och sayf
Pratade du med? azz
Skulle du kunna göra allt för? min familj & min älsk
Var du med senast av det motsatta könet? min älsk  ;D
Kan du lita på mest? mig själv typ hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0